Penultima cronică „e-Text”

A apărut cronica etapei din septembrie a concursului de proză speculativă e-Text, inițiat de SRSFF în noiembrie, anul trecut.

Felicitări autoarei câștigătoare și să ne vedem cu bine în…

ULTIMA REPRIZĂ! 🙂

4 Responses to Penultima cronică „e-Text”

  1. Eugen spune:

    Supremaţia lui Gehl 😉
    Lăsând gluma la o parte, îţi multumim enorm, Mircea!
    Şi mulţumim tinerilor debutanţi, fără de care concursul ar fi fost doar o noţiune fără conţinut!

  2. Felicitari Mircea pentru efortul tau si multumiri, cred eu, din partea intregului fandom

    • mirco67 spune:

      Apreciez mulțumirile tale, frate George, și mă bucur foarte să le primesc. În privința fandomului… Hmm… Fandomul e o mixtură de grupuri și indivizi mai mult sau mai puțin belicoși. Unii mulțumesc cu deștele încrucișate la spate, alții își ascut cuțitele în taină, iar alții te scuipă drept în obraz, exact când te-aștepți mai puțin… 🙂 Așa e viața, prietene! Are și ușor, și greu… Așa e viața!… 🙂 Eu mă bucur de fiecare gest pe care-l fac cei ce mă citesc, incluzând aci și dojenile. Ce m-aș face fără voi!? Aș bolborosi în pustie, iar de la o vreme, văzând că sunt singur și nefolositor, m-aș scufunda în micimea mea și m-aș tot duce către apus, cum șade bine, de fapt, oricui. Numai că aș avea sufletul amar ca pelinul și apusul mi-ar fi vânăt-neguros, iar eu aș tot căta peste umăr, la lumea rămasă înapoi, nepăsătoare și gălăgioasă. Dar să nu cădem cu totul în puțul cu melancolii!… 🙂 Toamna asta e de vină… Mă rog… Se zice divină… 🙂 Te-mbie la scris…

Lasă un răspuns

