Ce se petrece?

La finele lunii trecute, pe când așteptam nerăbdător să apară și Gazeta SF, am constatat că, la adresa web binecunoscută, în locul paginii așteptate s-a ivit cea de mai jos:

Se poate observa în fereastra de adresare a browserului adresa publicației în cauză. Dacă nu se distinge, clik pe ea și se va deschide separat, la mărimea sa întregă, iar atunci se va observa foarte bine.

Azi, 15 septembrie 2012, dată la care apărea aproape cu sfințenie SUSPANS.ro, am găsit la adresa web…

Bănuind că lucrurile nu se opresc aici, am accesat NAUTILUS…

E clar că, în toate cele trei cazuri, sunt unele probleme legate de găzduire (hosting), bunele noatre reviste online având, destul de probabil, conturi de hosting profesional (adică pe bani), iar acești bani, din varii motive, nu au fost achitați. Sau poate că e altceva… Fiindcă ceva e!

Ceea ce ne îngrijorează (presupun că nu doar pe mine!!) nu sunt adresele web în sine (nimic nu e veșnic și mai sunt, slavă Domnului, și alte soluții de găzduire), ci ce se întâmplă cu întreg conținutul publicațiilor, dacă mai poate fi recuperat, dacă redacțiile au materialul duplicat pe calculatoarele proprii, dacă nu s-a pierdut astfel totul.

Ideea că o bună parte din lumea SF de la noi se dezarticulează impetuos nu are darul să linișteacă niciun amator de gen. Ne-am bucura așadar, cu toții, dacă am primi câteva răspunsuri de la oamenii care păstoresc (păstoreau?) revistele, fiindcă…

…Nu e bine!… Nu e bine, domnu’ chestor!… 😉

6 Responses to Ce se petrece?

  1. Eugen spune:

    A dat molima-n ciuperci… Aproape că m-am speriat şi eu, dar în fine, SRSFF.Ro e prezent la datorie!

  2. Cum am spus in ultimel meu articol, in jurul datei de 20 septembrie, Gazeta SF fi-va in picioare si cu noul numar (cred 😛 ).

  3. Acum, despre Suspans pot vorbi doar la trecut, din păcate. De viitorul revistei nu mai sunt răspunzător.

    http://mirceapricajan.ro/2012/09/06/ramas-bun-nemira-ramas-bun-suspans/

Lasă un răspuns

