Proiectul „Antologia Scifientland 2010/2011”…

…va fi abandonat.

Nimeni din cei implicaţi nu poartă vreo vină, afară de mine. Decizia este o consecinţă directă a timpului meu liber, care va fi din ce în ce mai puţin. Am comunicat asta domnului Horia Nicola Ursu încă de la data de 19 ianuarie, subliniind că n-am niciun fel de pretenţie dacă editura duce proiectul la bun sfârşit şi fără implicarea mea. Domnia-sa mi-a răspuns că editura doreşte să facă antologia doar dacă mă voi ocupa eu, aşa încât îmi revine sarcina cu totul neplăcută de a anunţa că Antologia virtuală „Scifientland 2010/2011” rămâne doar… virtuală.

Întârzierea anunţului de faţă are la origine dorinţa mea de a mă asigura că nu mai există nicio posibilitate, în ce mă priveşte, să mă ocup de proiect.

Transmit pe această cale scuzele mele tuturor autorilor selecţionaţi şi îi asigur în continuare de întreaga mea preţuire.

Poate că viitoarea antologie va avea o soartă mai bună…

8 Responses to Proiectul „Antologia Scifientland 2010/2011”…

  1. Abra Gham spune:

    O puteati amana (oricat, in fond), nu era nevoie sa o anulati. Antologia.

  2. Imi pare sincer rau.. arata bine, si ati fi meritat sa fiti pe coperta ca si editor :|.
    Timpul este o problema pentru toti, si ma bucur ca macar va rapiti di el pentru cronicile povestirilor ce apar luna de luna. Cred ca pentru autori Antologia virtuala inseamna ceva… Cred ca stiti ca parerea dv prin cronicile pe care le faceti inseamna mult pentru fandom.

  3. Da, si ideea lui Abra Gham e oki…

  4. Oliviu Craznic spune:

    E păcat de proiect, dar dumneavoastră ştiţi mai bine. Eu zic doar să vă mai gândiţi, şi să lăsaţi o decizie definitivă pentru un moment ulterior.
    Baftă în toate.

  5. voicunike spune:

    Cam rapida renuntarea si fara nici o noima, dar ma rog ,fiecare cu motivele lui. Asteptau pe cineva mai inalt(scrisa de Tom Holt) sau …?

  6. Ionut Caragea spune:

    In calitate de editor, stiu cum se face o antologie, stiu cata munca inseamna si ce presupune. Daca autorii sunt seriosi, isi trimit textele corectate la timp, si sunt reguli clare in ce priveste drepturile de autor, efortul este minim, timpul la discretie. Insa daca intervin probleme de alta natura, lucrurile se complica. Mie mi se pare un mesaj cu bun simt, care lasa loc unor alte posibilitati. Proiectul nu trebuie abandonat, ci doar sa asteptate conditiile prielnice. Revin, asadar, la o idee mai veche: pe cand editura Scifientland? Gasiti cativa prieteni de nadejde cu care sa demarati un proiect interesant, cativa prieteni care sa va ajute pe partea de tehnoredactare, astfel veti castiga timp. Evident, mai trebuie si un sponsor pentru un numar limitat de exemplare pe hartie, sau o contributie infima din partea autorilor antologati, in paralel cu aparitia electronica. Iar Antologia o puteti face pe doua parti: si texte si critica. Astfel veti atinge mai multi autori interesati sa aiba un exemplar in biblioteca. Numai de bine!

Lasă un răspuns

