Anul Nou, nimic nou…

Ultima zi din an fu zi cu soare,
Cum soare-avurăm şi de Moş Crăciun,
Iar eu mă-ntreb, sunt toate astea oare
Dovezi că Anul Nou va fi mai bun?

Cel vechi trecu într-un şuvoi de clipe,
Încă mai vreau să ştiu ce s-a-ntâmplat,
Cel Nou, ce nu-ncepu să se-nfiripe,
Tot într-o clipă fi-va-n scăpătat…

Aşa se trec-petrec toţi anii-n goană,
De însumi nu mai ştiu de unde vin,
Că-n luni de veghe, zarvă şi prigoană
Sunt doar câteva clipe de senin.

Oricum, toate se duc, bune şi rele,
Iar altele pe urmă vin mereu,
Şi cum străbat prin carnea firii mele
Sper la mai bine, dar mi-e tot mai greu…

Deci zice-voi din nou că-i sărbătoare,
Cum am pretins toţi anii ce-au trecut…
Să curgă vinul roşu în pahare,
Căci vine înc-un an. Nimic mai mult…

One Response to Anul Nou, nimic nou…

  1. lili3d spune:

    La mulţi ani!

Lasă un răspuns

