Anunţ referitor la „Antologia virtuală Scifientland 2010/2011”

Urmare a postului Antologia virtuală „Scifientland 2010/2011”, am fost contactat de domnul Horia Nicola Ursu, director executiv la MILLENNIUM BOOKS, care mi-a propus publicarea pe hârtie a respectivei antologii. Am acceptat.

În calitatea mea de antologator, îmi revine sarcina de a lua legătura cu toţi autorii textelor selectate, pentru a obţine acordul de principiu şi a comunica fiecăruia condiţiile de cesionare a drepturilor de autor către editură şi condiţiile de remunerare pe care aceasta le oferă.

Întâmplarea face ca între autori să fie persoane cu care n-am avut plăcerea să comunic direct până acum. Îi rog pe toţi, pe această cale, să mă contacteze cât mai repede pe adresa „mirceacoman67 arond yahoo punct com” pentru a ne pune de acord cu editura şi a putea demara cât mai curând proiectul

Vă mulţumesc tuturor şi mulţumesc grupului de la MILLENNIUM BOOKS pentru propunerea făcută.

11 Responses to Anunţ referitor la „Antologia virtuală Scifientland 2010/2011”

  1. Oliviu Craznic spune:

    Felicitari din inima antologatorului, autorilor, editorului!:) O veste frumoasa.

    • mirco67 spune:

      Mulţumesc, mulţumesc mult! Sper că voi duce treaba la capăt, ca şi celălalt proiect început cu SRSFF, aflat în derulare. Concursul e-Text se va termina, sper, tot cu o antologie.

      • Oliviu Craznic spune:

        Cu atat mai bine:). Succes si acolo!
        Poate ar fi o idee – zic poate, pt ca nu e treaba mea, imi dau doar cu parerea in calitate de cititor interesat, sper sa nu deranjeze pe nimeni acest fapt – sa selectati 3 sau 5 autori din antologie si sa ii mai rugati sa va dea cate o poveste inedita, ca bonus. Ar putea creste vanzarile, odata ce lumea ar afla ca sunt povesti in plus fata de cele gasite pe net.
        Inca o data, felicitari pt tot! Sa ne auzim cat mai curand cu cat mai multe astfel de vesti! Si bafta!

      • Ben Ami spune:

        ideea lui Craznic m-ar scoate si pe mine dintr-o dilema infioratoare! cea mai buna idee citita de mine – pentru ceea ce ma framanta – in ultima vreme.

      • mirco67 spune:

        wait! processing! 🙂

  2. voicunike spune:

    Bine ca e si pe hirtie! asta da veste.

  3. Florin Pîtea spune:

    Felicitari si la mai mare!

    • mirco67 spune:

      Mulţumesc, stimate maestre! 🙂 Spuneam cuiva că „mai sărac ca acum, şi ca de când mă ştiu, niciodată n-am fost”. Să strângem rândurile şi să facem mai mult, ca sefeul românesc să crească atât cât merită. Fiindcă merită! 🙂

  4. resboiu spune:

    Felicitari multe!

    Bro’ sa zici cand apare, sa o promovam si noi.

Lasă un răspuns

