nepăsător, departe…

m-aş putea preface că te iubesc
m-aş putea
şi tu te-ai preface că mă crezi
te-ai preface

am fi şi noi
doi

nimeni n-ar zice
uite la ăla cum se preface
c-o iubeşte
şi la ea
cum se preface că-l crede

ne-ar zâmbi dimineaţa
când i-am saluta la plecare
ne-ar răspunde zâmbind seara
când am reveni
salutându-i

şi tu ai fi tristă
şi eu aş fi nemulţumit
iar tu ai începe în taină să mă urăşti
n-aş putea să mă obişnuiesc
n-aş putea

aşa că prefer
să mă prefac
într-un ins nepăsător
şi să trec mai departe
tot mai departe

23 octombrie 2010

Lasă un răspuns

