RomCon 2011

În data de 11 iulie, anul curent, pe adresa mea de e-mail a sosit, din partea SRSFF, următorul mesaj:

Societatea Romana de Science Fiction si Fantasy va invita sa participati
la Conventia Nationala de Science Fiction, care se va desfasura in
perioada 5-7 august 2011, in cadrul Taberei Atlantykron. Va fi mai ales o
intalnire de lucru, care isi propune sa puna bazele unui cadru
organizatoric pentru urmatoarele consfatuiri nationale dedicate SF-ului si
genului fantasy.

Programul manifestarii, precum si detalii utile pentru participanti sunt
disponibile pe pagina dedicata evenimentului de pe siteul SRSFF.

Avand in vedere ca posibilitatile de cazare la hotel (in cazul in care
veti opta pentru aceasta solutie) sunt limitate, va rugam sa ne confirmati
cat mai repede (maxim 4 zile) intentia de a participa la aceasta editie a
Conventiei Nationale precum si optiunea de cazare: hotel sau cort.
Precizam ca exista si posibilitatea de campare, pentru cei care doresc sa
vina cu cortul propriu.

Pentru lamuriri suplimentare, nu ezitati sa ne contactati prin formularul
de contact de pe pagina dedicata evenimentului.

Cu prietenie,
Societatea Româna de Science Fiction si Fantasy

După ce mi-am făcut şi refăcut calculele, programările şi reprogramările mult prea importantelor evenimente din viaţa personală 🙂 , răstimp care s-a întins pe mai bine de douăzeci şi patru de ore (trecute fix), am răspuns, 😦 cu mare părere de rău:

Societăţii Române de Science Fiction şi Fantasy

Vestea organizării unei Convenţii Naţionale mă umple de bucurie, iar invitaţia venită de la SRSFF mă onorează. Din (multe şi mari) păcate (ale mele toate), evenimentul se suprapune cu sejurul de recuperare şi tratament, anteprogramat, al subsemnatului.

Mulţumesc tare mult pentru invitaţie. Mi-ar fi făcut mare plăcere să cunosc, în sfârşit, câţiva oameni pe care îi stimez tot mai mult. Aş fi venit cu cortul propriu, şi aş fi locuit cu mare bucurie pe insulă, între ceilalţi robinsoni ai fanteziei.

Cu mare preţuire,
Mircea Coman.

Urez pe această cale o întâlnire plină de roade tuturor participanţilor, pe care-i asigur de întreaga mea invidie. Celor care află vestea de la mine le dau sfatul de a căuta aici.

7 Responses to RomCon 2011

  1. Sagy, spune:

    Imi pare rau ca nu ajungeti maestre (si de data asta sustin titulatura – daca mie mi se spune fara merit, matale il meriti 😛 ).
    Mi-ar face o deosebita placere sa va intalnesc personal – si se va intampa si cataclismul acesta 🙂

    • mirco67 spune:

      Iar „maestre”? Sagy, prietene, dacă eu sunt maestru, atunci pentru Liviu Radu, Michael Hăulică, Marian Truţă sau C. M. Teodorescu ce apelativ s-ar potrivi? Să lăsăm lucrurile la locul lor, dragul meu… Ei au ani de muncă în fandom, povestiri şi volume. Eu am doar un blog, vreo câteva texte publicate la NAUTILUS, prin bunăvoinţa lui Michael Hăulică şi Marian Truţă (ordinea e cronologică 🙂 ) şi o povestioară („Cybervals”) publicată în „Dansând pe Marte şi alte povestiri fantastice”, prin bunăvoinţa aceluiaşi Michael Hăulică şi a lui Horia Nicola Ursu (aici ordinea e, oarecum, întâmplătoare). Să nu ne „etichetăm” fără merite, prietene. Trebuie să avem grijă de cuvinte, că altfel s-ar putea goli de conţinut… Şi dacă nu avem noi grijă, cine să aibă? N-ai văzut câte „succesuri” se petrec în ultimul timp prin limba românească? 🙂

      • Sagy, spune:

        :)) inca nu am gasit o replica inteligenta.. deci, rectific putin: „mi pare rau ca nu ajungi micro67. Astept sa ne cunoastem personal, si presimt ca vor mai fi ocazii” :).. acuma e bine ;)?

  2. lili3d spune:

    Cu toate astea, felicitări!
    Acum vreo 20 de ani, Atlantykron-ul avea un alt fel de invitaţii. Erau nişte hârtiuţe mici, alb-negru. De atunci până acum, evoluţie…
    Oricum, ceea ce faceţi dumneavoastră, rămâne pe blog (dacă nu-l ştergeţi) şi pentru alţii, rătăciţi prin ţară şi avizi de SF.

    • mirco67 spune:

      Dar, Domniţă, e vorba de o invitaţie la RomCon 2011, nu la Atlantykron, care, oricum, cred că durează mai mult decât cele două zile de care se pomeneşte în mesaj. 🙂

      Eu n-am de gând să şterg blogul ăsta. Să ne rugăm să nu cadă serverele, să nu vină megarecesiunea de care se vorbeşte pe la colţuri, să nu se-ncâlcescă iţele internetului… De după colţul clipei ce vine, mai repede aş crede că pândeşte vreo distopie, gata să se repeadă, că utopiile sunt rare, şi atunci doar pe hârtie… 🙂

  3. Balin Feri spune:

    Până la urmă tot facem noi cumva sa te întâlnim şi faţă în faţă, Mirco! Dacă altfel nu se poate trimitem invitaţie oficială şi la târgul de carte din toamnă…

    • mirco67 spune:

      La domnia-ta am o mare rugăminte, Feri. Aş vrea să te rog să-ţi faci niţel timp, după ce zilele convenţiei se vor fi terminat, să răspunzi la câteva întrebări pe care aş dori să ţi le pun, aşa, ca-ntr-un interviu, în legătură cu impresiile personale privind evenimentul. Apoi, cu permisiunea ta, să pun aci, pe blog, întrebările şi răspunsurile. Aştept cu nerăbdare un semn de la tine, chiar aici, unde tocmai formulai propunerea. Ce spui? 🙂

Lasă un răspuns

