Un mesaj către SRSFF

Salut pe această cale alegerea lui Cristian Mihail Teodorescu în funcţia de preşedinte la SRSFF. Nu e un gest festivist şi cu atât mai puţin unul slugarnic, fiindcă nu-l cunosc personal pe om, aşa cum nu m-am întâlnit niciodată cu niciunul din membrii actualului sau fostului staf al asociaţiei. E însă un gest necesar, acela de a recunoaşte că SRSFF este azi o insulă de normalitate şi nu doar pentru fandom, fiindcă ierarhiile de valori se stabilesc aici firesc, după merite.

Am rămas uimit de decizia lui Cristian Mihail Teodorescu de a se retrage din funcţia de şef de departament în cadrul prestigioasei instituţii unde lucrează, pentru a aloca mai mult timp poziţiei ocupate acum la SRSFF. Asta mi-a amintit de demisia lui Anghel Saligni din funcţia de ministru al Lucrărilor Publice, motivând că, la vârsta sa, nu mai poate lucra cele 16 ore pe zi câte înţelegea să consacre îndeplinirii atribuţiunilor sale ministeriale. Din minutele în care am citit editorialul, la admiraţia cu care citeam textele literare ale lui Cristian Mihail Teodorescu s-a adăugat admiraţia pentru omul ce poartă acest nume.

Sunt cu atât mai mândru că, la finalul primelor douăsprezece luni de comentarii literare „spec-fi” de pe blogul meu (sper că nu e şi el inclus printre acele „derapaje blogresive” din editorial 😉 ), socoteam omul „anului scifient” chiar pe… Cristian Mihail Teodorescu.

Dincolo de uimirea prilejuită aproape la fiecare gest făcut în fandom de domnia sa, am să pomenesc şi bucuria constatării faptului că nu e singur. Afară de echipa sa de conducere, pe care o numeşte, pe bună dreptate, „de excepţie”, SRSFF polarizează suficiente valori ca să construiască o atât de necesară platformă a întoarcerii în firesc, revenire pe care Cristian Mihail Teodorescu şi-o asumă, iată, programatic.

Mult succes noului staf! Îi asigur pe toţi de marea mea admiraţie şi îmi face plăcere să le urez multă sănătate şi multă energie. SRSFF este azi, cu siguranţă, un exemplu de urmat pentru orice organizaţie, fie ea una fandomială sau nu.

2 Responses to Un mesaj către SRSFF

  1. Cristian M. Teodorescu spune:

    Multumesc frumos pentru apreciere, Mircea. Atat in numele Comitetului Director al SRSFF, cat si in nume personal. Speram din toate sinapsele sa nu dezamagim oamenii care gandesc ca tine, sa reusim sa ne tinem de treaba si sa realizam ce ne-am propus.

Lasă un răspuns

