Se simte în aer un fel de oboseală…

…Se poate să mă-nşel, şi chiar m-aş bucura. Dar parcă lumea asta e prea plictisită, sau prea resemnată. Parcă totul bălteşte, stagnează, suferă, aşteptând un mâine mai bun, în care puţini mai cred.

Cei ce vin pe blogul acesta sunt tot mai puţini. Firesc. Eu scriu tot mai puţin. Textul despre zombi, pe care l-am început acum vreo două luni, este exact aşa cum l-am lăsat. Povestirea la care lucram de la începutul anului nu ştiu când o voi termina. Alături de ea, lâncezesc în fieşierele mele alte două-trei proiecte literare.

Nu-mi vine să mă plec asupra lor. La serviciu se tot vorbeşte despre iminente restructurări. Starea sănătăţii îmi impune să evit stresul. Am citit mai puţin, pentru că mi-e dor să citesc ca-n copilărie, dar nici cărţile nu mai sunt ca atunci, iar eu… ce să mai vorbim…

Se simte un fel de oboseală în toate. Se poate să mă-nşel.

Ce n-aş da să mă-nşel!…

4 Responses to Se simte în aer un fel de oboseală…

  1. oliviu craznic spune:

    Lucrurile pot fi bine daca le facem sa fie bine:) Capul sus!

  2. Aspoiu spune:

    Se simte, se simte… 😦

  3. ionut caragea spune:

    Oboseala in toate? Ce naiba, esti tanar, voinic si ai talent. Nu gandi pesimist. Probleme de sanatate avem cu totii, dar trebuie sa te ridici deasupra lor prin puterea mintii si a creatiei.

  4. nu te inseli…pluteste nepasarea…

Lasă un răspuns

