Abia acum am aflat…

Mă simţeam mai bine pe finalul acestei chinuitoare viroze. Tocmai începusem să am iarăşi încredere în mine, în propriile forţe. A venit însă vestea asta… Am aflat şi eu, abia acum, că s-a dus Ion Hobana

Aş putea să spun că lasă în lumea SF de la noi un gol imens. Şi ar fi adevărat. Numai că ar suna cumva protocolar, nepotrivit şi tautologic, aşa-i? Ce-aş mai putea să spun, de fapt, eu, când EL însuşi spune tot?…

Odihnească-se în pace! Ne va fi mai greu fără el…

Lasă un răspuns

