Păcăleală

Omul este numai o fiinţă fragilă. Cuvântul său e doar semeţire de o clipă. Apoi soarta îi scoate în cale o piedică, adesea măruntă, dar la care insul, în entuziasmul său efemer, nu s-a gândit, crezându-se stăpânul Universului.

Acum vreo două săptămâni mi-am trasat sarcină ca azi să scriu ceva pe blog. Ceva care să fie plăcut la citit. Poate o nouă însemnare despre ce se mai zvoneşte/scrie/spune prin fandom. Poate o nouă „împeniţare” din cele care au început să placă unora.

Nimic din toate astea. Cuvintele s-au ascuns în spatele unei dureri de gât din cele mai banale. S-au ascuns toate. S-au topit. S-au risipit. S-au translatat într-un univers paralel, până la care nu pot ajunge, fiindcă trebuie să trec mai întâi peste bariera durerii mele. Singurele care mi-au rămas totuşi sunt acestea. Iar eu, în secret, le voi aşterne aici, pentru ca durerea mea să nu bage de seamă că am păcălit-o…

15 Responses to Păcăleală

  1. balinferi spune:

    Însănătoşire grabnică! O răceală netratată ţine o săptămână întreagă, pe când una tratată în doar şapte zile trece.

    • mirco67 spune:

      să sperăm că va trece în cele 7 zile… deşi mă tem că va dura mai mult. e o recidivă…

      • balinferi spune:

        Soluţia este o cană de vin fierbinte după o baie fierbinte şi un somn de patru-cinci sub plapuma groasă. În loc de somn unii, mai tupeişti decât îmi permit eu să fiu, recomandă compania intimă a unei roşcate de 20-maxim 25 de ani pentru o noapte. Tot acei tupeişti susţin că te vindeci şi de ce nu sufereai. 🙂

      • mirco67 spune:

        Şi tot ei trec sub tăcere că apoi vei suferi de ce n-ai suferit niciodată până atunci. 🙂

  2. Sagy, spune:

    Feri de fapt o raceala netratata (cu medicamente) trece intr-o saptamana; tratata in 7 zile :)).. ce mai tin minte din biologia de liceu… raceala e „creata” de un virus… <> nu au antibiotic 😛

    • balinferi spune:

      Aşa ştiu si eu, dar din câte ţin minte virusul răcelii nu rezistă la temperaturi de peste 38-39 de grade,aşa că, dacă reuşeşti să te încinzi, scapi. Eu am încercat pe propria-mi piele şi chiar funcţionează.

  3. Sagy, spune:

    Mircea, insanatosire grabnica. Lumea are nevoie de tine! Si nu este vrajeala (Asta la PS si NB)

  4. michael spune:

    Și uite-așa unii reușesc să scrie ceva coerent și citibil chiar și despre faptul că nu pot să scrie. Dar trebuie să aiceva pentru asta. Să fii ghiftuit, cum mai zic eu uneori în romgleză.
    Să fii sănătos, domnule!

  5. L.D. spune:

    Atunci când durerea va trece, îi trageţi o ,,împeniţare”, aşa… în ciudă. Şi poarta universului paralel se va deschide cu şi mai multă imaginaţie.Şi e dată naibii imaginaţia asta, domnule, are mai multe universuri, dimensiuni…
    Tot e bine că nu trebuie să mai şi cântaţi, în zilele următoare! Doar dacă, Doamne fereşte, vă creşte temperatura pe la vreo 40 şi ceva!
    Aşa că, poartă deschisă!

  6. […] Mircea/Veronicisme. Tot de-ale mele, săptămîna asta (14-20.02.2011) Mircea Coman/Scientifiland. Păcăleală Oliviu Crâznic. …Şi la sfîrşit a mai rămas coşmarul – în TV Satelit Horia Nicola Ursu. […]

  7. L.D. spune:

    După ce a aruncat virusul peste munte, cu noi puteri, domnul Mirco ne pregăteşte ceva… ceva rău!

    • mirco67 spune:

      Virusul cam dă semne că s-ar fi plictisit de mine, într-adevăr! Nu cred că cel de peste munte are legătură cu mine, eu aproape că n-am ieşit din casă de o săptămână. De pregătit însă, întotdeauna pregătesc ceva. Rău? Depinde… pentru unii e posibil să nu fie chiar… elogios… dar sigur nu e ceva viral… 🙂

Lasă un răspuns

