Doar curiozitatea…

Încerc de ieri să intru pe AtelierKult. În locul interfeţei de logare apare invariabil următorul mesaj:

De bună seamă că adminii ne pregătesc ceva. Mă râcâie curiozitatea… O migrare pe un alt server? IPV6? 🙂 Rezolvarea problemei cu diacriticele din posturi? Mie îmi plăcea şi aşa, chiar mă amuzau plângerile privind lipsa lor… 🙂 O altă interfaţă, mai „agiornizată”? Mă obişnuisem în aşa măsură cu precedenta că sigur o să-mi lipsească… Sper că, totuşi, va fi păstrat layout-ul. Anumite lucruri nu trebuie să se schimbe. Trebuie să rămână la fel, precum stânca, pe când moare valul…

Ştiu că nu e nimic rău. Numai că Bad Request îmi face mintea să zdrăncăne către asta. Sunt defect… Ştiu…

3 Responses to Doar curiozitatea…

  1. Sagy, spune:

    It is still there 😦

  2. mirco67 spune:

    poate că m-au banat!!

  3. mirco67 spune:

    AtelierKult s-a întooooors! 🙂

Lasă un răspuns

