Întoarcerea la Mandriva

Şi m-am întors la vechea dragoste. Am pus iar la treabă Mandriva Linux. De astă dată cu mediul grafic Gnome din ediţia 2010 Free. Pe care am pus, fireşte, plugin-urile flash-player şi java runtime environment pentru browsere, fonturile True Tipe Microsoft, codecurile audio-video şi ce se mai cere unui sistem de operare Open Source pentru a fi un înlocuitor mai mult decât decent pentru Windows.

Am renunţat la Ubuntu, cel puţin deocamdată, pentru modul uşor defectuos în care gestionează diacriticele True Tipes cu editorul de text AbiWord, de care mă folosesc destul de frecvent pentru a scrie în format doc, uzând de caracterele Times New Roman, corp 12. Sunt un utilizator mulţumit.

Lasă un răspuns

