Premiile Helion

Juriul a deliberat. Iată clasamentul final al concursului Helion!

Felicitări Ştefanei Czeller şi celorlalţi participanţi. Multă consideraţie organizatorilor şi tuturor membrilor clubului timişorean.

3 Responses to Premiile Helion

    • mirco67 spune:

      se pare că l-am uitat pe Feri. l-am menţionat la „ceilalţi participanţi”. n-am făcut-o cu intenţie. recitind clasamentul, am văzut ulterior că are tot un premiu doi. poate că, în sinea mea, nu m-am obişnuit încă cu prezenţa lui în atelier, pentru că l-am întâlnit mai înainte pe SRSFF. oricum, îi datorez scuze. şi-i urez să câştige cât mai multe premii, inclusiv câteva Hugo.

  1. mirco67 spune:

    constat că nu l-am felicitat nici pe maestrul Pîtea. am făcut-o acum, pe blogul domniei sale. unde mi-o fi capul?

Lasă un răspuns

