Salutare, lume!

Habar n-am cum să încep un blog. Poate că prima însemnare ar trebui să fie cumva anume. Nu ştiu. Am să încep brusc, prin a spune că povestirea „Cybervals”, pe care am postat-o în vară pe site-ul cenaclului virtual atelierKULT, a fost selecţionată pentru un volum antologic, mulţumită lui Michael Hăulică. Volumul se numeşte „Dansând pe Marte şi alte povestiri fantastice” şi a apărut la Editura Millennium Press, care a câştigat „Premiul pentru cea mai bună editură de science fiction” din partea SRSFF. Ţin să mulţumesc tuturor celor care au contribuit la apariţia acestui volum şi îmi pare tare rău că nu am putut fi prezent la lansarea de la târgul de carte Gaudeamus, sambătă, 26 noiembrie 2009, la orele 16:00.

6 Responses to Salutare, lume!

  1. michael spune:

    bine-ai venit in marea blogareala

  2. resboiu spune:

    Doi-zece… doi-zece… hai ca merge! 🙂

    Wellcome!

  3. fansf spune:

    Bine ai venit in club! Cybervals chiar mi-a placut foarte mult!

Lasă un răspuns

